Dårlig erfaring med kørestolsreparation -Handiwork v Kennet Ørbæk :-(( Fraråder firmaet.

KSS
Offline
Joined: 19/01/2010

Hermed frarådelse af at benytte Handiwprk v Kenneth Ørbæk. Det kan være rigtig dyrt.
Jeg har tidligere haft god erfaring med at købe lapning af kørestole hos formaet, men virkelig dårlig og dyr er erfaring at købe dæk til elscooter der.
Der var problemer med dækkene fra dag 1. De tabte og taber luft, er skæve/har slør og det påvirker scooterens måde at køre på, hvor den bliver mere træg og tung, og gør hel enkelt ondt.
Kennet Ørbæk har været ude at se på de skæve dæk 3 gange. Han har brudt aftaler -fuldstændig brændt af. På andet tidspunkt har han sms´et at han har ventet, MEN hvor aftalen har været at ringe sammen inden han kom, og jeg ikke var hjemme da vi netop ikke havde talt sammen i telefon. Jeg ikke endnu engang ville sidde der og vente på at han måske igen ikke kom som aftalt.
Kennet Ørbæk har anerkendt overfor mig og en hjælper at dækene er skæve, men han har ikke udskiftet dem. Har sagt han ville men netop undladt hidtil og er nu ikke til at få kontakt med. Kan selvfølgelig være han er syg, død, rabundus, mm. Dækkene kostede omk. 1300-1400kr, og jeg har stadig brug for nye dæk uden fejl i. Det er selvfølgelig en almindelig forbrugerrådssag at et firma forsøger at pådutte skadet materiel til den der har købt det. Der kan forekomme tab i en virksomhed, som påhvilker virksomheden og ejeren og ikke køberen af en ydelse. Man benytter jo netop et firma for at få ordnet tingnene og et ordentligt produkt. At kenneth Ørbæk ikke har styr på dæk, sin leverendør, bør være hans problem og ikke hans kunder. Kenneth Ørbæk er imidletid af den opfattelse at det er hans kunder der skal betale for at han har købt dårligt parti dæk eller fået nogle med fejl. Måske hans virksomhed blot er i betalingsstandsning?
Jeg mangler ordentlig duelige dæk uden slør og refussion af de skæve dæk med fejl i samt påsætning af de nye dæk.
Jeg har haft masse bøvl, spildt tid og hørt på øgenavne og prædikater fordi jeg har klaget over produkt der er itu og anmodet om at få bragt i orden.
Kort sagt kan jeg kun stærkt fraråde at købe hos Handiwork v Kenneth Ørbæk, fordi du som kunde bonner for Kenneth Ørbæks fejl og uvilje mod selv at påtage sig ansvar i fht. hans leverendører.
1300kr er mange penge. inkl. mange timer og bøvl og jeg mangler stadig nye dæk uden slør= mindre kørsel på elscooter og mere isolation.
JEg fraråder køb hos firmat og ejeren.

Mads
Offline
Joined: 16/05/2010
Jeg syntes ikke dette er det

Jeg syntes ikke dette er det rigtige fora at diskutere den slags. Og mener at tråden bør stoppes.
Mvh.
Mads Bendt

cv2002
Offline
Joined: 17/07/2008
Jeg køber mine dæk til

Jeg køber mine dæk til scooter og kørestol gennem en cykelhandler, dækfirma eller den lokale Superdæk. Jeg har aldrig haft problemer med mærkelige eller dårlige dæk, og kan heldigvis selv skifte dæk, både på kørstol og scooter.

Jeg ved der er nogen der ikke kan og det tjener cykelhandlere og andre der skifter for dem der ikke kan, tykt på. Det er dårligt at kommunerne ikke har aftaler med nogen der gør det til en overkommelig pris. Mange må i dag selv købe deres el-scootere. Det er dyrt nok.

Så KKS. Køb dine dæk hos grossist, eller en cykelhandler. De fleste kan købe dem ind.

Leif Raun
Offline
Joined: 01/05/2011
Havde punkteret baghul på

Havde punkteret baghul på elscooter - bor i Allerød - lørdag morgen - ringede til Kenneth
der kom hurtigt - klarede problemet hurtigt og venligt jeg kan varmt anbefale "Handiwork"
til elscooterbrugere i Allerød. LWR.

KSS
Offline
Joined: 19/01/2010
Dejligt for Jer. Det er, at

Dejligt for Jer.
Det er, at Kenneth Ørbæk har bestemt at undlade udskiftning af dårlige dæk med fejl, selvom det er juridisk HANS ansvar at udskifte dem fordi det nu engang er Kennet Ørbæk der har solgt produkt med fejl i.
Det er mig der har betalt og stadig betaler for, at han har fået dårlig forsendelse fra sin leverendør. I pendant er forbrugerlovgivningen at hvis man i en tøjbutik køber en skjorte og det viser sig at der er hul i og syningerne er halve eller mega skæve hvor det ikke er meningen, kontakter kunden butikken hvor skjorten blev købt, og skal jo ikke tage til indien eller hvor tøjbutikker har valgt sin leverendører og derfra opspore fabrikken for at klage til dem der producerede varen, og for at få en ny skjorte uden fejl i eller få pengene for købet tilbage.
Kenneth har tidligere sagt at han ikke ville skifte dækene fordi en anden kunde engang klagede over noget i nogle faste dæk, men det har jo ikke noget med mig at gøre andet end i Kenneth Ørbæks hoved og tankegang. Dertil verbal tilsvining, han har ment jeg skulle lade være at klage til ham, er blevet meget vred, defineret mig på forskellig vis. Det synes jeg er ubehageligt, kan ikke helt se det konstruktive i, og har stadig ikke givet ordentlige dæk eller pengene tilbage. Det vil jeg stadig ha, jf lovgivning og juridske bindende købsaftaler, OGSÅ når det er kørestolsdæk. Hvis KEnneth Ørbæk mener han vil være kriminel og arbejde udenfr lovgivning, kunne han jo oplyse sine kunder inden kb at han ikke opfylder almindelig købslovgivning i sit firma.
Jeg er vred at ha spildt mange penge på Kennet Ørbæk, at han har løjet, brundt flere aftaler, spildt min tid, at han ikke har overholdt alm. aftaler. Lovet et og gjort noget andet.
Det er ikke ok. Dækkene er stadig IKKE i orden selvom de burde være udskiftet for 3-4mdr. siden.
Kennet Ørbæk har anekrkendt at dækene er skæve og med fejl, men undlod at skifte dem, sagde han ville komme igen hvor vi skulle ringe sammen og lave fast aftale. Kenneth mente igen at jeg åbentbart skulle sidde hjemme og vente dagen lang på ham? I alle tilfælde talte vi ikke sammen og pludselig besked at nu var han kørt. kort sagt forventede manden at jeg sad hjemmeog ventede på ham, når han ikke vidste hvad tid han kunne dukke op og 2 gange tidligere havde brændt aftaler af. Vi havde ikke talt sammen og ikke lavet en fast aftale, hvornår han skulle komme. Det er jo en chance at tage om andre er hjemme hvis man ikke har talt med dem og aftalt at de er det eller er der hvor aftalen indgås. Det er umuligt når aftalen ikke er lavet.
Det er Kenneth Ørbæks firma, Kennet Ørbæk der ikke har opdaget fejlene fra sin leverendør, og KEnneth Ørbæks juridiske ansvar som firmaejer at udskifte dækkene med fejl i.
Alt gik fint så længe ingen fejl, ingen klager, men ikke efter. virkede som han allerede ved henvendelse havde bestemt ikke at skifte dæk uanset fejl, og det er trist.
Derudover ubehøvlet at brænde folk af, kaldte mig navne, sige/diktere at nu skulle jeg ikke påpege fejl i dæk...., ..., (Det kan jo ske at der er fejl i en vare. men at bryge juridisk ansvar, opfører sig grimt fordi der er en fejl i hans produkt det er en anden sag. Dækkene skal udskiftes jf. i enhver anden forbrugersag). Så trist mand at blive snydt af.

kofoed
Offline
Joined: 23/05/2008
Vedr. Kenneth Ørbæk Til

Vedr. Kenneth Ørbæk

Til Kenneth har jeg kun positive ting at sige om ham både da han havde med wolturnus at gøre (igennem Hornbæk) og i anden forbindelse

Helle Skarregaard
Offline
Joined: 23/05/2008
Vedr. Handiwork v Kenneth

Vedr. Handiwork v Kenneth Ørbæk
Jeg var en tur i København til møde for ca. 9 mdr. siden og overnattede i Lyngby, hvor jeg fik min dæk og slange ødelagt af glads, så en tidelig søndag morgen fandt jeg firmaet Handiwork v Kenneth Ørbæk som jeg ringede til og Kenneth Ørbæk kom ind på hotelet efter 45 min. og fik skiftet slange og dæk, hvilket ikke var dyrer end andre steder og de taber ikke luft, er ikke skæve/har ikke slør og de påvirker ikke min kørsel i min permobil el-kørestol.

Synes han har ydet sin bedste over for mig og vil helt sikker gerne bruge ham igen.