Generalforsamling 2020 AFLYST

Kære medlemmer.

Som jeg skrev i mit tidligere opslag, så står vi i en historisk krise, hvor coronavirusen viser sit grimme ansigt. Samfundet er lukket ned, og selv om der vil blive lukket langsomt op efter påske, er det ikke realistisk at tro, at det bliver tilladt at mødes til større arrangementer de næste måneder.

Bestyrelsen har derfor truffet den beslutning, at vi aflyser vores generalforsamlingen den 16. maj på ubestemt tid og muligvis indtil foråret 2021.
Bestyrelsen vil i den periode fortsætte som hidtil.

Bestyrelsen følger situationen tæt og viser det sig, at udviklingen ændres til det bedre, vil vi tage beslutningen op til fornyet overvejelse.

Vores målgruppe er særlig sårbar, og vi bekymrer os naturligvis for vores helbred. Jeg anbefaler på det kraftigste, at man holder sig opdateret på Sundhedsstyrelsens hjemmeside, hvor man kan finde svar på en række spørgsmål og ligeledes de nyeste anbefalinger.

Det er VIGTIGT og jeg vil OPFORDRE til, at man følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger og retningslinjer. Derudover vil der på vores hjemmeside og på facebook være opdateringer fra vores sundhedspolitiske konsulenter, hvis der kommer yderligere informationer fra vores to rehabiliteringscentre til gavn for RYKs medlemmer.

De bedste hilsner

Helle Schmidt